pátek 2. srpna 2013

Tag - 10 zvláštních vlezlostí

Pěkné páteční odpoledne,
Původně jsem chtěla pokračovat v nějakém z Tagů, ale pak jsem si řekla, proč vlastně nevymyslím nějaký sama ?
Tak tady je ten můj ..

10 zvláštních vlezlostí

1) Po čem voní tvůj nějvoňavější produkt a co to je ?
U mě se to dost střídá momentálně je to Bodylotion od baley s vůní kokosu a květu tiaré. Snědla bych to!

2) Pokud by jsi neměla na výběr. Chodila by jsi raději rok bez řasenky, nebo bez korektoru ?
asi bez korektoru, akné nemám a kruhy pod očima jen zřídka.

3) které oko si maluješ jako první ?
Pravé a také si mi vždy povede lépe než to levé.

4) Ukradli ti všechen tvůj makeup! Co uděláš jako první ?
No v první řadě asi zkontroluji ostatní věci (notebook,mobil..), Potom bych nahlásila vloupání a nechala si vyměnit zámek..

5) Na co ráno myslíš když se líčíš ?
Ať je ta linka stejná, ať je ta linka stejná.. Né! Tak zase od znovu ..

6) Jsi venku se svím přítelem, on ti naznačí že máš rtěnku na zubech. Co uděláš ?
No tak bylo by mi asi trapně, ale já se většinou vše snažím zakrýt smíchem, tak bych se asi začala hrozně smát a doufala bych že ten smích přenesu i na něj.. 

7) Ráno se vzbudíš a zjistíš že ti někdo oholil hlavu. Jak se zachováš ?
Řeknu vám to asi takto.. V lepším případě se zblázním :D

8) Co si představíš když se řekne : makeup budoucnosti ?
Nějakou mobilní aplikaci která to za vás vše udělá..
Podle mě to, ale nebude taková zábava jako teď..

9) Která blogerka/youtuberka je podle tebe "nejzvláštnější" ?
podle mě to bude asi grav3yardgirl .. Kdo jí zná ví, kdo ne tak se na ní podívejte je úžasná!

10) Pokud by jsi měla někoho konkrétního natagovat, kdo by to byl ?
Byla bych moc ráda když by v tomto tagy pokračovala Péta lovelyhair :)




Tak doufám že se TAG uchytí .. Pokud by jste chtěli pokračovat budu jedině ráda a nezapomeňte mi sem pak vložit odkaz :) 



3 komentáře:

  1. Skvělý tag, pobavil mě. A k otázce č. 8 - taková vychytávka by se mi hodila, když zaspím, ale jinak mě líčení baví. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý tak, moc ráda bych si jej půjčila, kdyby ses nezlobila :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. budu jen ráda když se rozroste :)
      a na giveaway se určitě podívám :)

      Vymazat

Děkuji moc za komentáře, moc si jich vážím ♥